تغییر ورژن Php در هاست لینوکس

زبان برنامه نویسی سایت های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. به همین خاطر ممکن است برای تغییر ورژن هر یک از آن ها نیازمند اطلاعات مخصوصی باشید. زیرا بدون وجود اطلاعات نمی توان هیچگونه اقدامی انجام داد. اکنون اگر زبان برنامه نویسی وب سایت شما از نوع Php است باید برای تغییر ورژن آن توجه داشته باشید که دقیقاً از نوع هاست لینوکس باشد. زیرا سرورهای دیگر با خواسته های متفاوت با این نوع برنامه نویسی همخوانی ندارند.

بنابراین اصل مهمی است که باید حتما رعایت شود. از این گذشته تغییر ورژن ‏php در هاست لینوکس ابری پر سرعت ویژگی هایی را به دنبال دارد، که در ادامه به همه آن ها اشاره خواهیم نمود. برای یافتن پاسخ سوالات خود در این باره تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی های تغییر ورژن php در هاست لینوکس

زمانی که شما برای تغییر ورژن php اقدام می کنید در واقع می خواهید بدون تغییر هاست سرور خود ورژن جدید php  را تغییر دهید. در این صورت خواهید دید که این کار چقدر به صرفه است و ویژگی هایی را به دنبال خواهد داشت. ویژگی های تغییر php در هاست لینوکس به شرح زیر است:

·        باعث می شود که سرعت شما در انجام کارهای وب سایت هاست سرور بالا رود.

·        امنیت سایت و اطلاعات موجود در آن را به شکل قوی ‌تری بالا خواهد برد.

·        امکان دارد که در ورژن php  جدید بخش های جدیدی اضافه شده باشند.

·        یکپارچگی و انسجام php  در سرور هاست لینوکس بهتر خواهد بود.

با توجه به چنین ویژگی هایی بهتر است اگر ورژنphp  در هاست لینوکس کاهش یافته و امنیت آن مثل سابق نیست هر چه زود تر برای تغییر ورژن زبان برنامه نویسی و یا php هاست لینوکس اقدام نمایید. در ادامه این مطلب در این باره اطلاعات بیش تری ارائه خواهیم داد.

خرید ورژن php

برای خرید ورژن جدید php و تغییر آن باید به سایت های معتبر مراجعه کنید. سپس به دنبال ورژن php در هاست لینوکس باشید. پس از این که آن را یافتید باید به مشخصات آن توجه نمایید و در صورت مطابقت آن با سرور مجازی خود و سیستم عامل آن برای خرید اقدام کنید.

قطعاً در سایت های فروش ‏php گزینه ای برای خرید آسان وجود دارد. در این صورت شما عزیزان می توانید، گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید پس از واریز هزینه که قیمت آن است ، خرید تکمیل می شود. سپس باید برای نصب و تغییر ورژن php در هاست لینوکس اقدام کنید. البته که مراحل خرید php باید دقیقا انجام شود زیرا ممکن است هنگام پرداخت هزینه مشکلی پیش آید و دانلود به طور کامل انجام نشود. بنابراین توجه داشته باشید که تمام مراحل را به ترتیب و صحیح انجام دهید.

چگونگی تغییر ورژن Php در هاست لینوکس

قبل از تغییر ورژن Php باید توجه داشته باشید که هاست لینوکس باشد تا با برنامه نویسی وب سایت و سرور شما همخوانی داشته باشد. در غیر این صورت عملکرد و بازده وب سایت شما دچار مشکل خواهد شد. موضوع دیگری که هنگام تغییر ورژن php در هاست لینوکس باید مورد توجه قرار دهید این است که بتوانید نصب ورژن php را خودتان انجام دهید. اگر از نصب برنامه نویسی های مختلف اطلاعاتی دارید و تجربه چنین کاری را داشته‌ اید، به راحتی می توانید در مدت زمان کوتاهی این کار را انجام دهید. اما اگر هیچ گونه اطلاعاتی در مورد تغییر برنامه نویسی ندارید می توانید از افراد آگاه که در نصب و تغییر ورژن php در هاست لینوکس تجربه دارند کمک بخواهید. چنین افرادی با دریافت هزینه ای ناچیز تغییرات ورژن را انجام می دهند. پس از آن شاهد عملکرد بهتر زبان برنامه نویسی سرور خود خواهید بود.