آشنایی با دستگاه قهوه ساز صنعتی


وقتی صحبت از تجهیزات کافی شاپ می شود، اولین وسیله ای که توجه مشتری را به خود جلب می کند، دستگاه قهوه ساز صنعتی است.

دستگاه قهوه ساز صنعتی با سابقه چندین ساله امروزه به اوج تکامل خود رسیده و در مدل ها و برندهای مختلف در سراسر دنیا تولید و به بازارهای جهانی عرضه می شود.

به طور کلی امروزه بسیاری از رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ ها از انواع قهوه سازهای صنعتی استفاده می کنند.

 دستگاه های نمایندگی قهوه ساز بوش که برخی از آنها ساختاری کاملاً مکانیکی و برخی دیجیتالی دارند و بیشتر این دستگاه ها در لابی هتل ها، بیمارستان ها، موسسات و سازمان های دولتی مورد استفاده قرار می گیرند که از نمونه هایی از آنها می توان به اصطلاح وندینگ اشاره کرد. این دستگاه یک دستگاه قهوه ساز صنعتی است که با فشار دادن یک دکمه نوشیدنی شما را می آورد و می نوشد.


پیشرفته ترین نمونه دستگاه قهوه ساز، دستگاه اسپرسوساز صنعتی است که امروزه در بسیاری از کافه ها و رستوران ها می بینید.

در سرتاسر دنیا استفاده از دستگاه های اسپرسوساز صنعتی اتوماتیک در کافی شاپ ها به یک سبک زندگی تبدیل شده است.

این عوامل باعث شده است تا امکانات وسیعی از نظر کارایی و عملکرد این دستگاه ها ایجاد شود.

امروزه می توانید انواع اسپرسوسازهای صنعتی را با Lamarzaco، Astoria، Kent، Gimbal، Faima، Bizera و بسیاری دیگر از برندهای بزرگ اروپایی و آمریکایی پیدا کنید که حرفی برای گفتن دارند.

نحوه انتخاب دستگاه قهوه ساز

عوامل و معیارهایی که نشان می دهد کدام قهوه ساز برای شما مناسب است:

ابتدا مشخص کنید که چه نوع قهوه ای را می خواهید به مشتریان خود سرو کنید؟ قهوه اسپرسو، کاپوچینو، ماکیاتو، آمریکانو یا حتی قهوه ترک و فرانسوی. اگر به دنبال تنوع در ارائه قهوه هستید، نگران نباشید، دستگاه های قهوه ساز یکپارچه وجود دارند که می توانند انواع مختلف قهوه را تهیه کنند. حتی برخی از نمونه های این دستگاه ها قابلیت تهیه اسپرسو با پودر قهوه، دانه قهوه و کپسول قهوه را دارند. حقیقت این است که با خرید انواع دستگاه های قهوه ساز، در فضا نیز صرفه جویی خواهید کرد، زیرا دو دستگاه متفاوت خریداری نخواهید کرد.

هنگامی که به دنبال دستگاه قهوه صنعتی مناسب برای کافی شاپ یا رستوران خود هستید، به دنبال دستگاه هایی باشید که دارای ویژگی ها و عملکردهای زیادی هستند. با خرید دستگاه قهوه ساز با عملکردهای اضافی، می توانید قهوه خود را به سطح بالاتری ببرید. به عنوان مثال، امروزه قهوه سازهایی وجود دارند که دارای عملکردهای خاموش شدن خودکار و تنظیمات قابل برنامه ریزی هستند. البته مهم است که استفاده از این توابع آسان باشد. لطفا توجه داشته باشید که دستگاه هایی که بهترین طعم قهوه را ارائه می دهند دستگاه هایی هستند که قهوه را تحت فشار و در واحد پیستونی تولید می کنند. این سیستم به شما اجازه می دهد تا طعم تمیز و غنی قهوه را به جای طعم تلخ آن حفظ کنید.

قیمت دستگاه قهوه ساز صنعتی

دستگاه های قهوه ساز صنعتی در مدل ها و قیمت های مختلف در بازار موجود می باشد. قیمت دستگاه قهوه ساز صنعتی بر اساس نوع کارکرد آن تعیین می شود.

چه دستگاه قهوه ساز تک محصولی باشد، چه دو یا سه گیاهی، دستی یا دیجیتالی و حتی به عنوان یک دستگاه فروش خودکار عمل کند، همه اینها قیمت دستگاه قهوه ساز صنعتی را تعیین می کند.

اینکه ابتدا باید قیمت اسپرسوساز صنعتی خود را بدانید غیرقابل انکار است اما سوال اینجاست که آیا می خواهید یک اسپرسوساز صنعتی ارزان بخرید؟

دستگاه اسپرسوساز و قهوه ساز ارزان خدمات پس از فروش بوش



ما اسپرسوسازها، به عبارت دیگر، شرکت های تولید کننده دستگاه های اسپرسوساز صنعتی در دنیا هر ساله رتبه بندی می شوند.

همانطور که قبلا ذکر شد این شرکت ها هر ساله در رتبه بندی ها جمع آوری می شوند و رتبه آنها را مشخص می کنند.به طور متوسط ​​شرکت های بزرگ زیادی مانند Lamarzaco، Astoria، Simonelli هستند که در بین سه، چهار برند برتر دنیا قرار دارند. این شرکت ها نیز مانند کنتی فرانسه دستگاه های قهوه ساز بسیار حرفه ای و گران قیمت تولید می کنند.

دستگاه قهوه ساز صنعتی دست دوم

با گرانی پول و افزایش قیمت قهوه صنعتی، فروش اسپرسوسازهای صنعتی در بازار افزایش یافته است.

بسیاری از مشتریان به دلیل اینکه توانایی خرید دستگاه آکبند را ندارند تمایل به خرید دستگاه قهوه ساز صنعتی دست دوم دارند و به همین دلیل قهوه ساز صنعتی دست دوم می خرند.

یا به دنبال یک برند بسیار باکیفیت می گردند که نمی توانند برای آن دستگاه آکبند بخرند و آن را با قیمت کمی ارزان تر اما در نهایت با قیمت بسیار بالا خریداری و استفاده می کنند.

دستگاه اسپرسوساز صنعتی دست دوم

به طور کلی، یک دستگاه اسپرسوساز صنعتی دست دوم یک دستگاه عالی و فوق العاده است

اما برای خرید دستگاه اسپرسوساز صنعتی دست دوم باید با یک مشاور کارآمد و موثر تماس گرفته و از فروشنده دستگاه بخواهید تا از سلامت دستگاه اطمینان حاصل کند تا در استفاده از دستگاه صنعتی دست دوم با مشکل مواجه نشوید. دستگاه قهوه هر روز، نباشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد