هنگام خرید ملک در چه کشورهایی زندگی می کنید؟


آیا می دانستید که برخی کشورها برای خرید ملک به سرمایه گذاران بین المللی اقامت دائم ارائه می دهند؟ متقاضیان می توانند برای خود و خانواده خود ملک خریداری کرده و به طور دائم در این کشورها زندگی کنند. شرایط سرمایه گذاری و وجوه مورد نیاز برای خرید ملک از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. در این مقاله به معرفی کامل کشورهای ارائه دهنده اقامت برای خرید ملک پرداخته ایم.  https://euromy.info برای پاسخ به این سوال که "کدام کشورها به شما اجازه خرید و زندگی در ملک را می دهند" به این مقاله کاربردی نگاه نکنید.


خرید ملک در موناکو؛ یک میلیون یورو بودجه برای اقامت دائم

روش های مهاجرت به موناکو از طریق خرید ملک و مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری نیاز به سرمایه نسبتا بالایی دارد. اما با توجه به سطح بالای زندگی در این کشورها درخواست های زیادی برای مهاجرت به آنها و اخذ پاسپورت دوم وجود دارد. برای مثال برای خرید ملک در موناکو حداقل یک میلیون یورو لازم است.

در سال 2022، یک میلیون یورو کل سرمایه ای است که برای ورود و اخذ اقامت موناکو نیاز دارید. 500000 یورو به عنوان سپرده بانکی برای تامین هزینه های زندگی شما و خانواده و 500000 یورو برای خرید ملک و املاک در کشور استفاده می شود. پس از مصاحبه با متقاضی برای اجازه اقامت دائم، بررسی سوابق کیفری وی، درخواست اجازه اقامت دائم تایید یا رد می شود.

با خرید ملک در یونان کارت TPR دریافت کنید

در سال 2023 می توان با خرید ملکی به ارزش 250000 یورو در یونان اقامت کرد. پس از خرید ملک در یونان، کارت اقامت موقت اروپا که به کارت TPR معروف است صادر می شود. با استفاده از این کارت به مدت یک سال اجازه اقامت در یونان را دارید و با رعایت قوانین شهروندی، اعتبار آن تا 5 سال دیگر قابل تمدید است. تمدید 5 ساله کارت اقامت اروپا مستلزم پرداخت به موقع مالیات، عدم تخلف و اقامت مداوم در یونان است.

پس از تمدید کارت و اقامت 5 ساله در این کشور، می توانید برای اقامت دائم اقدام کنید. به طور کلی، خرید اقامت طلایی در یونان با خرید ملک، فرآیند سختی نیست. پس از اخذ اجازه اقامت دائم در یونان، شما و فرزندانتان می توانید از سیستم آموزش رایگان بهره مند شوید. هنگام خرید ملک در یک کشور خارجی، دانستن قوانین ملک، خرید و فروش آن کشور ضروری است. پس برای خرید ملک تجاری یا مسکونی در یونان از کارشناسان مهاجرت کمک بگیرید.

با ویزای طلایی این کشور اقامت دائم پرتغال را دریافت کنید

پرتغال در سال 2023 با سرمایه ای بین 280 هزار تا 500 هزار یورو در لیست کشورهایی قرار دارد که از طریق خرید املاک و مستغلات اجازه اقامت ارائه می کنند. اخذ ویزا از طریق خرید ملک یکی از راه های اخذ اقامت طلایی پرتغال می باشد. پس از دریافت ویزای طلایی، مهاجران می توانند به مدت دو سال در پرتغال بمانند. طبق قوانین مهاجرتی این کشور، این وام تا سه سال قابل تمدید است. پرداخت مالیات و نداشتن سابقه کیفری از شرایط لازم برای اخذ ویزای طلایی و تمدید آن می باشد.

بعد از دو یا سه سال می توانید برای اقامت دائم پرتغال اقدام کنید. همچنین اگر در سال ششم پرتغالی تحصیل کنید، می توانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید. برای اخذ اقامت دائم پرتغال از طریق ویزای طلایی در این کشور نیازی به حضور دائم در پرتغال نیست. در دو سال اول 14 روز و در سه سال بعد فقط 21 روز برای اعطای اقامت دائم در این کشور گرم و زیبا کافی است.

با خرید ملک، ویزای طلایی اسپانیا را دریافت کنید.

ارائه سرمایه به ارزش حداقل 500000 یورو راهی مطمئن برای دریافت ویزای طلایی اسپانیا در سال 2023 است. سرمایه مورد نیاز برای خرید املاک و مستغلات از شهری به شهر دیگر اسپانیا متفاوت است و هزینه های اداری نیز وجود دارد. در این سال (2023) می توانید خانه ای 200 تا 300 متری در شهرهای بزرگ اسپانیا با قیمت 500 هزار یورو خریداری کنید. در این کشور میانگین قیمت هر متر مربع خانه 2000 یورو است.

خرید ملک یکی از راه های سرمایه گذاری در اسپانیا است که امکان اخذ اقامت دائم را فراهم می کند. اقامت از طریق خرید ملک و اخذ پاسپورت اسپانیا امکان سفر به 160 کشور بدون ویزا و فقط با ویزای فرودگاهی را فراهم می کند. توانایی خرید ملک و کسب سود از این سرمایه گذاری در شهرهای مختلف اسپانیا متفاوت است. بنابراین قبل از اقدام برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا از طریق Malec حتما با کارشناسان مهاجرت و سرمایه گذاری در کشورهای خارجی مشورت نمایید.

فرانسه؛ در محله برج ایفل بمانید

فرانسه یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک است. با اخذ اقامت دائم و به دنبال آن پاسپورت فرانسه، امکان تحصیل رایگان در مدارس و دانشگاه های این کشور وجود دارد. مراحل خرید ملک و اخذ اقامت فرانسه به شرح زیر است:

هنگام خرید ملک در فرانسه، ابتدا ویزای موقت یک ساله D فرانسه برای شخص صادر می شود.

پس از سال اول، ویزای فرانسه به کارت اقامت موقت تبدیل می شود.

این کارت پس از هر سال اقامت موقت مهاجر برای یک سال دیگر قابل تمدید است.

پس از چهار تمدید متوالی مجوز اقامت موقت و اقامت پنج ساله در فرانسه، فرد واجد شرایط اقامت دائم در این کشور است. پس از اخذ اقامت دائم، ملک قابل فروش است.

علاوه بر این، دسترسی به بازار تجارت بین المللی در این کشور دلیل دیگری است که بسیاری از متقاضیان مهاجرت، فرانسه را به عنوان مقصد انتخاب می کنند. زیرا با خرید ملک و داشتن کارت اقامت یک ساله می توانید در هر سال اقامت خود در کشور اقدام به ثبت شرکت نمایید. ثبت کسب و کار شرط اقامت دائم در کانادا محسوب می شود. به ویژه راه اندازی استارتاپ راهی برای مهاجرت به کانادا و اقامت دائم این کشور است.

بوقلمون؛ مقصد مهاجرت برای خرید ملک برای اقامت دائم

در چه کشوری زندگی می کنید و ملک می خرید؟ بوقلمون؛ نزدیک ترین مقصد برای ایرانیانی که به دنبال خرید ملک هستند، خارج از کشور است. شرایط مساعد مهاجرتی به ترکیه باعث شده است که خرید ملک در این کشور طی سال گذشته (۲۰۲۲) ۲۳ درصد افزایش یابد، شرایطی برای اخذ اقامت دائم و پاسپورت فراهم شده است. همچنین پس از فروش واحدهای تجاری و مسکونی امکان اقامت موقت در ترکیه به مدت سه سال وجود دارد. و شخص در فروش و تعمیر مال خود قدرت کامل دارد.

مزایای زیاد زندگی در ترکیه، خرید ملک در این کشور را برای ایرانیان انتخاب خوبی کرده است. موقعیت جغرافیایی مناسب، هزینه پایین زندگی، امکان ثبت استارتاپ، جاذبه های گردشگری فراوان و قیمت کمتر نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی مانند قیمت خانه در کانادا از جمله مزایای خرید ملک در ترکیه است. ایرانیان می توانند به مدت 90 روز وارد ترکیه شده و در آن اقامت داشته باشند که فرصت خوبی برای بررسی مناطق ترکیه و شرایط موجود است.

قبرس؛ خرید ملک در قبرس در قلب اروپا به شما اقامت دائم می دهد

خرید ملک در قبرس مستلزم اقامت دائم فرد، همسر و فرزندان زیر 24 سال است.280000 یورو سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در قبرس در سال 2022 است که در مقایسه با کشورهای شنگن مبلغ پایینی است. بازگشت سرمایه گذاری در قبرس با اخذ وام آسان می شود. ۷۰ درصد کل خانه را وام بگیرید و با اجاره ملک به صورت اقساط پرداخت کنید.

به طور کلی خرید ملک راه حل مناسبی برای سرمایه گذاری و مهاجرت به بسیاری از کشورها است. البته همه کشورها از طریق خرید ملک امکان اقامت دائم را فراهم نمی کنند. برای مثال خرید خانه در استرالیا یکی از راه های مهاجرت به این کشور است اما به اقامت دائم ختم نمی شود. برای حفظ اقامت موقت در قبرس، تنها یک روز در این کشور اقامت لازم است. البته اگر به دنبال اقامت دائم هستید باید 5 سال در قبرس بوده باشید.

خدمات موسسه مهاجرتی ایران و کانادا; راهنمای نهایی مهاجرت برای خرید ملک

در این مقاله به شما معرفی می کنیم که با خرید ملک در کدام کشورها زندگی کنید. داشتن واحدهای تجاری و مسکونی در این کشورها منجر به صدور کارت موقت و در نهایت اقامت دائم می شود. با در نظر گرفتن نکات ذکر شده در این متن مانند پرداخت مالیات و اجتناب از تخلف، پس از دریافت اقامت دائم خود، برای پاسپورت کشور مقصد اقدام کنید.

ویزای طلایی اسپانیا و یونان بهترین راه برای دریافت اقامت دائم در کشورهای عضو شنگن است. خرید ملک در کشورهای مختلف مستلزم آگاهی کامل از قوانین مهاجرت و اقامت کشور مقصد است. شهرهای مختلف فرصت های مسکن متفاوتی دارند، تفاوت قیمت ملک در مرکز یا در حومه های مختلف. همچنین باید شرایط کار، شرایط ارتباطی، شرایط آب و هوایی و هزینه زندگی در محل مورد نظر را در نظر بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد